Известие

Collapse
No announcement yet.

Ролка на алтернатора

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    разбирам, че не е правилно да е с обикновена ролка, но освен моя и този, който взех после още на един колега се оказа такава на колата, та ми стана интересно, на всички дизели ли се монтира такава ролка и дали е възможно да сменя само ролката, захващането към оста дали е едно и също?
    _156_2,4_JTD_136hp_-EX
    156 FL 1,9 JTD 115hp "05

    Comment


    • #17
      На 156 цат 2.4 алтернатора беше Бош и не беше с демферна ролка.Провериха го по каталог на Бош и се оказа че наистина няма.Знаех и аз че ЖТД тата са с такива ролки на алтернатора но явно не всички.Наистина с демферна ролка е по добре обира цялата вибрация на ремъка и неподскача.Няма да натоварва обтяжния механизъм който не е евтин при 2.4
      CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
      Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от 136 Покажи съобщение
        На 156 цат 2.4 алтернатора беше Бош и не беше с демферна ролка.Провериха го по каталог на Бош и се оказа че наистина няма.Знаех и аз че ЖТД тата са с такива ролки на алтернатора но явно не всички.Наистина с демферна ролка е по добре обира цялата вибрация на ремъка и неподскача.Няма да натоварва обтяжния механизъм който не е евтин при 2.4
        Аз също имам подозрения ,че някой 136коньови ЖТД-та си излизат заводско с обикновени ролки. Понеже имах 2 алтернатора на коли 98-99г. и на двата имаше обикновени ролки. Според мен това е някаква недомислица...
        sigpic Alfasud/156 1.8ex
        156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

        Comment


        • #19
          А вие двамата отде знете че тва дето е било на колите ви,е било оригиналния алтернатор а не сменен с някакъв бензинов ?????????
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • #20
            Ако и бензиновия е 100А може, но ми се струва странно съвпадение на толкова коли все да е сменян, но всичко е възможно.
            _156_2,4_JTD_136hp_-EX
            156 FL 1,9 JTD 115hp "05

            Comment


            • #21
              Живота на тази ролка рядко надхвърля 80-90 000 км. така че какво гледате по каталози и какви заключения си вадите е едно.А съвсем друго как излизат от завода производител на алтернатора.Нали се сещате че всеки среден талянец или немец няма да сложи скъпа част на каляска която след година ще изхвърли за някое българче.
              sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

              Comment


              • #22
                Доколкото разбирам, дискутираната система я има само при дизелови двигатели. Каква е причината за да не се внедрява при бензинови?


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #23
                  Взривове,налягания,обороти,резонанси....при бензина са по-гладки нещата.
                  156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                  147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                  159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                    А вие двамата отде знете че тва дето е било на колите ви,е било оригиналния алтернатор а не сменен с някакъв бензинов ?????????

                    Имах честа да притежавам една от първите 156 в по ония години 2.4 и съм сигурен, че интервенции не са и правени. Няколко години по-късно купих втора със същия двигател и алтернатора и беше абсолютно същия с обикновена ролка като на първата кола.
                    Убеден съм .че така са излезли от завода.
                    А съм сигурен ,че има и много други такива.

                    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    Доколкото разбирам, дискутираната система я има само при дизелови двигатели. Каква е причината за да не се внедрява при бензинови?
                    Аз се замислям да си сложа и на бензиновата кола такава ролка.
                    sigpic Alfasud/156 1.8ex
                    156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                    Comment


                    • #25
                      Някои хора тук са виждали Алфи май само на картинки!
                      Алтернатора САМО на 1,9 има фрай лайф!!!
                      Ремонтирал съм няколко дузини алтернатори и скромния ми опит показва това!!!


                      ---------- Post added at 22:39 ---------- Previous post was at 22:38 ----------

                      Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                      Посмъртно не може да е с обикновена шайба.Вариантите са два:или някой ти е сложил алтернатор от бензинова,щото излиза по-евтинко,или твоята е тотално блокирала.
                      Трети вариант няма.
                      Третият вариант е че първите два твои тотално отпадат!

                      ---------- Post added at 22:41 ---------- Previous post was at 22:39 ----------

                      Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                      Взривове,налягания,обороти,резонанси....при бензина са по-гладки нещата.


                      ---------- Post added at 22:43 ---------- Previous post was at 22:41 ----------

                      Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                      А вие двамата отде знете че тва дето е било на колите ви,е било оригиналния алтернатор а не сменен с някакъв бензинов ?????????
                      Еми чукни няколко 2,4-ки по номера на рами и сам се убеди че не са ни изклатили с алтернатори от бензинки
                      Last edited by pininfarina; d.m.y г., 07:11.
                      sigpic
                      Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                      Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                        А вие двамата отде знете че тва дето е било на колите ви,е било оригиналния алтернатор а не сменен с някакъв бензинов ?????????
                        По каталог на Бош излиза за вграждане точно този модел алтернатор освен това беше 140А незнам бензинова да има с тези параметри.Колата беше 2001г Поръчка за Германия с подгрев на антифризи, ел.седалки , 4 ел прозореца и т.н.т.
                        CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
                        Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
                          Някои хора тук са виждали Алфи май само на картинки!
                          Алтернатора САМО на 1,9 има фрай лайф!!!
                          Ремонтирал сън няколко дузини алтернатори и скромния ми опит показва това!!!

                          ---------- Post added at 22:39 ---------- Previous post was at 22:38 ----------



                          Третият вариант е че първите два твои тотално отпадат!

                          ---------- Post added at 22:41 ---------- Previous post was at 22:39 ----------





                          ---------- Post added at 22:43 ---------- Previous post was at 22:41 ----------



                          Еми чукни няколко 2,4-кипо номера на рами и сам се убеди че не са ни изклатили с алтернатори от бензинки
                          Твоя опит от хилядите,милиони,трилиони автомобила показва това че аз пък притежавам две с 2,4 двигател и двете са с шайби със съединител.Виждал съм още поне 20 алфи с двигател 2.4 пак с такава шайба и то предимно 166-ци и няколко 156-ци.Още повече че това се е случвало в сервиз където се ремонтират предимно алфи.Моят опит пък ми казва друго макар да съм сменил лично на три 166-ци и две 156 е че и 5 бяха със съединител.
                          Ама явно в София ги внасят един вид а във Варна друг.

                          П.П
                          Макар че притежаваш сервиз..как пък го реши че само 1,9 са с такава шайба?Каква е разликата в ремъчното задвижване при 2,4?
                          Че с тия удивителни дето си ги наплескал,почвам да се чудя да не съм преебал нещо и аз да ебЪ хорицата?Казвай до като е време на тоя в сервиза дето прави предимно алфа да му наливаме акъл че ша опропасти колите.
                          Last edited by Linkestis; d.m.y г., 23:16.
                          sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                          Comment


                          • #28
                            И аз не съм виждал досега Дизел без Фрайлаиф, но някой колега които е сигурен че неговата е без фабрично, може да чукне едно VIN че и да видим аджеба дали наистина не са слагали жабарите такива без съединител
                            Fiat Punto 1.4GT 1996
                            Hyundai Tucson 2.0 2007
                            Renault Clio 1.5 2019

                            Comment


                            • #29
                              ZAR93200000040634
                              _156_2,4_JTD_136hp_-EX
                              156 FL 1,9 JTD 115hp "05

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                                Твоя опит от хилядите,милиони,трилиони автомобила показва това че аз пък притежавам две с 2,4 двигател и двете са с шайби със съединител.Виждал съм още поне 20 алфи с двигател 2.4 пак с такава шайба и то предимно 166-ци и няколко 156-ци.Още повече че това се е случвало в сервиз където се ремонтират предимно алфи.Моят опит пък ми казва друго макар да съм сменил лично на три 166-ци и две 156 е че и 5 бяха със съединител.
                                Ама явно в София ги внасят един вид а във Варна друг.

                                П.П
                                Макар че притежаваш сервиз..как пък го реши че само 1,9 са с такава шайба?Каква е разликата в ремъчното задвижване при 2,4?
                                Че с тия удивителни дето си ги наплескал,почвам да се чудя да не съм преебал нещо и аз да ебЪ хорицата?Казвай до като е време на тоя в сервиза дето прави предимно алфа да му наливаме акъл че ша опропасти колите.
                                Като гледам какви ги пишеш пази боже такива като тебе да ми наливат акъл!
                                Говоря за 156 2,4 136 коня че няма фрай лайф. Ако някой ден видя, тогава ще се извиня на хората , които съм подвел а не само да пиша като съм чул недочул!

                                П.П
                                Мен пък ме боли . . . колко хиляди, милиона и трилиона Алфи си имал и виждал



                                ---------- Post added at 07:18 ---------- Previous post was at 07:07 ----------

                                Първоначално публикувано от zdravko_ss Покажи съобщение
                                ZAR93200000040634
                                Е, има ли или няма? Май май няма!
                                Last edited by pininfarina; d.m.y г., 07:39.
                                sigpic
                                Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                                Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                                Comment

                                Working...
                                X